Гібрид Toyota Corolla 2023 коштує менше, але за рахунок збільшеної потужності споживає більше

Ціни на гібрид Corolla тепер стартують від $23,895, а його оновлена трансмісія дарує додаткових 13 к.с. і 51 фунт-фут крутного моменту. Однак авто втрачає від 5 до 7 миль на галон, що збільшує витрату палива на 0,5-0,9 л/100 км.

Toyota Corolla 2023 отримала оновлену гібридну трансмісію, яка тепер розвиває потужність у 134 к.с. (на 13 к.с. більше) і крутний момент у 156 фунт-футів (що більше на 51 фунт-фут).

Нова потужність Corolla збільшила споживання палива – гібрид втрачає 5-7 миль на галон або витрачає на 0,5-0,9 л палива більше за кожні 100 км шляху.

У той час як гібрид подешевшав на $1250, решта базових моделей Corolla 2023 року піднялася в ціні: здорожчання склало до $2315.

Економічна трансмісія гібрида Toyota Corolla 2023, що працює від 4-циліндрового бензинового двигуна з циклом Аткінсона, була оновлена, щоб видавати комбіновану потужність у 134 к.с. і 156 фунт-фут крутного моменту. Ці показники ще відносно невисокі, але вони збільшилися на 13 к.с. та цілий 51 фунт-фут відповідно, порівняно з гібридними моделями 2022 року.

Однак любителям довгих поїздок за нову потужність гібридної Corolla доведеться переплачувати на заправках, оскільки витрата палива у її оновленої трансмісії також збільшилася.

Раніше цього року Toyota анонсувала низку оновлень для всього сімейства Corolla 2023 модельного року, включаючи нюансні зміни в дизайні та дебют повнопривідної опції для гібридних моделей.

Тим не менш, компанія тепер розкрила показники гібрида Corolla щодо витрат палива, згідно з рейтингом EPA, а також офіційну його потужність, яка буде однаковою як для передньопривідної, так і для повнопривідної версії. Хоча витрата палива для них буде різною. Давайте обговоримо це детальніше.




Більше потужності, але більша і витрата

Раніше передньопривідний гібрид Corolla проїжджав 53 милі на галон по місту (витрата – 4,44л/100км) або 52 милі на галон по шосе (витрата – 4,52л/100км), що дало йому вражаючий комбінований показник у 52 милі на галон, згідно рейтингу EPA. У передньопривідній моделі 2023 року витрата збільшиться: комбінований показник за рейтингом EPA склав 47 миль на галон (витрата – 5л/100км), по місту та на трасі – 50 миль на галон (витрата – 4,7л/100км) та 43 (5, 47л/100км) відповідно.

А у нового повнопривідного гібрида витрата буде ще більшою: 47 миль на галон (5л/100км) по місту, 41 миля на галон (5,74л/100км) по шосе та 44 милі на галон (5,35л/100км) – комбінована. Таким чином, очікується, що гібридна Corolla проїжджатиме на 5-7 миль на галон менше, що збільшить витрату палива в середньому на 0,5-0,9 л/100км, згідно з EPA.

Незважаючи на те, що гібриди Corolla модельного року 2023 будуть не такими економічними, вони стануть швидшими. Так, повнопривідна Corolla SE 2023 розганяється до 100 км/год за 9,3 секунди. Це не так швидко, та все ж таки на 1,8 секунди швидше, ніж передньопривідний гібрид Corolla LE 2020 року, якому потрібно було 11,1 секунди для розгону до 100км/год.

Що цікаво, повнопривідний гібрид в економному режимі на швидкості 120 км/год по трасі зміг досягти витрати в 40 миль на галон (5,88л/100км), що всього на 1 милю на галон менше за оцінку EPA. А гібридна LE 2020 року на такому ж тесті показала вражаючий результат у 56 миль на галон (4,2л/100км).




Знижка на гібрид, але підвищення цін на більшість інших моделей

Разом з нижчими оцінками EPA знижується і стартова вартість гібрида (пропонованого лише у вигляді седана) на 2023 рік. Toyota скидає $1250 на базову модель LE, тож тепер ціни на неї стартуватимуть від $23,895. А це також на $1250 дешевше за початкову вартість гібрида Hyundai Elantra 2023. Вартість нововипущеного гібрида Corolla SE стартуватиме від $26,295, а гібридного XLE – від $27,695. Для моделей LE та SE буде доступний повний привід за додаткові $1400.

Також для гібридів буде випущений пакет зовнішніх оновлень Infrared Edition, що передбачає темні 18-дюймові колеса та зухвалі червоні акценти в салоні та зовні на корпусі.

А тепер поговоримо про нові ціни на негібридну лінійку Corolla 2023, в якій Toyota відмовилися від базового седана L та попереднього 1,8-літрового базового двигуна. Тепер потужніший 2,0-літровий рядний 4-циліндровий двигун на 169 к.с. стане базовим для оновленої лінійки.

Як результат, найбільш бюджетною моделлю стане седан Corolla LE: його вартість стартує від $22,645, що на $1125 дорожче, ніж у моделі L. Стартова ціна на седан SE підніметься на $1075 і становитиме $25,045, а хетчбек версію можна буде купити за $24,060 дорожче). Ціни на седан XSE будуть починатися від $27,795 (більше на $375), а на його хетчбек версію – від $27,525, що дорожче на цілих $2315.

Настільки помітне здорожчання хетчбека XSE пов'язане з тим, що Toyota більше не ставить 6-ступінчасту мануальну коробку передач на жодну зі своїх Corolla. Ну, окрім версії Gazoo Racing.

Зацікавлений у покупці автомобіля з новин ?
Ми проконсультуємо тебе, як купити такий автомобіль за вигідною ціною! Усі новинки Америки тепер доступні для тебе.