Огляд електромобіля Hyundai Ioniq 5
HyundaiMotorGroup планує розпочати постачання довгоочікуваного Hyundai Ioniq 5 у США восени цього року. Компанія вже приймає попередні замовлення. Дана новинка машинобудування є символом нової ери для компанії Hyundai, оскільки це перший їхній електромобіль, розроблений з нуля.
Фантастичний, високотехнологічний дизайн «Іоніка» справді говорить про те, що майбутнє вже настало. Електромобіль у стилі нео-ретро було розроблено з урахуванням нової «позачасової» філософії дизайну. Мінімалістична і футуристична концепція продовжується всередині. Інтер'єр нового «Хьонде» виконано у тематиці «житлового простору». Панель приладів і центральна консоль займають помітно менше місця, ніж в аналогічних традиційних кросоверах з двигунами внутрішнього згоряння. Багато елементів виготовляються з екологічно чистих матеріалів, таких як тканина на рослинній основі, тканина з натуральної вовни, перероблені пластикові пляшки, біо-фарба та екошкіра на основі рослинності. Великі вікна та панорамний люк на даху, а також доступна оббивка світлих тонів забезпечують водієві та пасажирам багато природного світла та відчуття свіжості.

Особливості електромобіля
Електрокар оснащений футуристичними світлодіодними фарами та задніми ліхтарями в піксельному стилі, 20-дюймовими легкосплавними дисками – найбільшими колесами, що коли-небудь були встановленими на існуючі електрокари компанії, ручками, що автоматично ховаються у двері, та сонячною батареєю у даху.
Всередині електрокар має такі функції як подвійний дисплей, що складається з 12-дюймової віртуальної приладової панелі та 12-дюймової інформаційно-розважальної системи з сенсорним екраном, проекцією на лобове скло з доповненою реальністю, рухомою консолью підлоги, іменованої виробником як «UniversalIsland», яку можна посунути назад на 140 мм.
Інформаційно-розважальна система являє собою нову тему дизайну, яку досі не бачили в жодній моделі Hyundai.

Комплектації Hyundai Ioniq 5
У США продаватимуться три комплектації Ioniq 5, а саме SE, SEL та Limited. Нижче наведено ключові особливості:
Комплектація SE
- 19-дюймові легкосплавні диски;
- 12,3-дюймова цифрова панель приладів;
- Інформаційно-розважальна система із 12,3-дюймовим сенсорним екраном;
- Система Bluelink, покликана використовувати вбудовану телематику для збору інформації про автомобіль, такий як щомісячний звіт про стан автомобіля та автоматичні повідомлення про збої;
- Передні сидіння з підігрівом;
- Надшвидка зарядка.
Комплектація SEL
- Повністю світлодіодні фари;
- HyundaiDigitalKey (дозволяє розблокувати та завести автомобіль за допомогою смартфона Android);
- Інтелектуальна система відкриття та замикання задніх дверей;
- Система допомоги при водінні на шосе (використовує передні радар і камеру, технологію GPS і базу даних карт навігаційної системи, радар інформує про роботу адаптивного круїз-контролю, підтримуючи безпечну відстань до машин, що рухаються попереду, автоматично вносить незначні поправки, щоб автомобіль залишався якомога ближче.до центру смуги, також може підтримувати зміну смуги руху при включенні покажчика повороту і активації цієї функції);
- Амбієнтне світлодіодне підсвічування салону;
- Оббивка сидінь із еко-шкіри.
Комплектація Limited
- 20-дюймові легкосплавні диски (у конфігурації з повним приводом);
- Панорамний люк на даху;
- Віддалена інтелектуальна система допомоги при паркуванні (дозволяє заганяти автомобіль на місце для паркування і виїжджати з нього, коли ви знаходитесь поза автомобілем. Просто натисніть кнопку на смарт-ключі, і авто буде використовувати свої датчики для безпечного в'їзду на місце для паркування);
- Система кругового огляду на 360 градусів;
- Система моніторингу сліпих зон;
- Бортовий зарядний пристрій з двостороннім зв'язком (це перший електромобіль марки, що пропонує функцію (V2L), що дозволяє заряджати інші електромобілі та використовувати потужне електричне обладнання, використовуючи енергію, що зберігається в акумуляторній батареї).

Технічні характеристики Ioniq 5
Електричка має довжину 4635 мм, ширину 1890 мм та висоту 1605 мм. У нього неймовірно довга колісна база – 3000 мм. У багажнику доступний 531 літр вантажного простору, а при складанні сидінь другого ряду об'єм збільшується до 1591 літра. Також є передній багажник, версія для США пропонує 24 літри місця для зберігання.
Ioniq 5 – перша модель, побудована на платформі E-GMP. Платформа E-GMP може підтримувати зарядки як на 400 В, так і на 800 В. Ніяких додаткових компонентів для використання заряджання не потрібно. Можливість заряджання більш високою напругою є стандартною, а із зарядним пристроєм на 350 кВт потрібно всього 18 хвилин, щоб зарядити електромобіль з 10% до 80%. В такому випадку водії зможуть проїхати 108 кілометрів, заряджаючи електрокар лише п'ять хвилин. Наша інфраструктура в Україні, на жаль, не така розвинена, але через якийсь час прогрес дійде і до нас.
При швидкій зарядці потужність швидко знижується після досягнення піку, в основному для запобігання перегріву акумуляторної батареї. Однак у Ioniq 5 справа інакша, платформа E-GMP має нещодавно розроблену систему охолодження, яка називається "in-cellcooling". Краї осередків мають прямий контакт з охолоджуючою пластиною, в якій використовується рідинне охолодження.
Зарядка на високій потужності в новій моделі виділяє майже вдвічі більше тепла, ніж у KonaElectric. Проте завдяки кращому управлінню температурою вона може заряджатися майже втричі швидше. Можна постійно заряджати акумулятор потужністю понад 200 кВт від 10% до приблизно 55%. Причому падіння потужності заряджання згодом відбувається поступово.

Запас ходу та продуктивність Ioniq
«Іонік» для США у стандартній комплектації оснащуватиметься акумуляторною батареєю на 77,4 кВтг. Акумулятор на 58 кВтч буде представлено на американському ринку, при цьому повнопривідне компонування не є обов'язковим. У США очікується запас ходу від 390 км до 480 км, залежно від версії.
Базові конфігурації мають один двигун ззаду, у той час як конфігурації вищого рівня використовують два двигуни: один спереду та один ззаду. Розгін до 100 км/год конфігурації з повним приводом потужністю 77,4 кВтг займає менше п'яти секунд.
LongRange 2WD:
- Ємність батареї: 77,4 кВтг
- Привід: Задній
- Мотор: Задній
- Потужність: 225 кінських сил
- Крутний момент: 349 Nm
- Прискорення до 100 км: (поки невідомо)
- Максимальна швидкість: 185 км/год
- Запас ходу: 480 км
LongRange AWD:
- Ємність батареї: 77,4 кВтг
- Привід: Повний
- Мотор: Задній + передній
- Потужність: 320 кінських сил
- Крутний момент: 604Nm
- Прискорення до 100 км: менше 5 секунд
- Максимальна швидкість: 185 км/год
- Запас ходу: 430 км (SE & SEL) / 390 км (Limited)
Компанія SK Innovation є постачальником акумуляторів HyundaiIoniq 5. Компанія заявляє, що використовує літій-іонні акумулятори типу NCM8, які містять близько 80% нікелю. 80% – це найвищий рівень вмісту нікелю в літій-нікель-марганцево-оксидних батареях, які зараз використовуються в автомобільній промисловості.
Виробництво Іонік
У травні 2021 південнокорейський автовиробник оголосив про плани електрифікації ринку США. Компанія заявила, що планує розпочати виробництво електромобілів Kia та Hyundai в Америці. До 2025 року компанія інвестує у США колосальні 7,4 мільярда доларів у виробництво електромобілів майбутнього, покращення виробничих потужностей та подальші інвестиції в інтелектуальні мобільні рішення. Локалізоване виробництво в США розпочнеться з Hyundai EV у 2022 році, і цією моделлю може бути Ioniq 6 або Ioniq 5.
На даний момент Ioniq імпортуватиметься з південнокорейського заводу, виробництво якого розпочалося у березні. Продажі в США почнуться восени, і поки у нас з Вами є можливість користуватися законом про оформлення електромобілів терміном до кінця 2022 року, і не платити мито та ПДВ, ми настійно рекомендуємо не втрачати таку можливість. Адже це майбутнє, і воно вже тут.