Рейтинг найбільш дальнохідних електромобілів за 2022
Ці акумуляторні електромобілі 2022 модельного року мають найбільший запас ходу від однієї повної зарядки.
Світ змінюється, і хоч автомобілі на бензині продовжуватимуть курсувати вулицями протягом найближчих десятиліть, прагнення країн зменшити екологічно шкідливі викиди та споживачі, орієнтовані на турботу про навколишній світ, підштовхують сучасних автовиробників до інновацій. В результаті бачимо швидко зростаючу кількість нових електрокарів.
А нові технології супроводжуються новими дизайнами, новим функціоналом та новими викликами. І хоч електромобілі можуть довго заряджатися, менше проїжджати і мати більшу споряджену масу, ніж їхні бензинові браття, сучасні електричні авто також мають миттєвий крутний момент і, в деяких випадках, дійсно вражаючу потужність.
Цей список найдальнохідніших електрокарів обмежується новими моделями, що продаються в Америці й ранжовані рейтингом EPA за комбінованим запасом ходу – від меншого до більшого. Для простоти сприйняття ми говоритимемо тільки про найбільш дальнохідні версії кожного електромобіля, а також додамо інформацію про вартість кожного електричного авто та його витрату MPGe (еквівалент витрати в милях на галон для електрокарів), згідно EPA.
Саме запас ходу – той самий показник, який говорить про те, наскільки практичним буде той чи інший електромобіль у повсякденному житті. Можливо, у цьому списку ви знайдете авто, яке підійде вам за ритмом життя.
Рейтинг найбільш дальнохідних електромобілів за 2022:
- Mazda MX-30
- Mini Cooper SE
- Porsche Taycan Cross Turismo
- Audi e-tron
- Volvo XC40 Recharge
- Volvo C40 Recharge
- Nissan Leaf
- Porsche Taycan
- Jaguar I-Pace
- Audi e-tron GT
- Kia Niro EV
- Audi Q4 e-tron
- Chevrolet Bolt EUV
- Hyundai Kona Electric
- Chevrolet Bolt EV
- Polestar 2
- Volkswagen ID.4
- BMW i4
- Hyundai Ioniq 5
- Ford Mustang Mach-E
- Kia EV6
- Rivian R1T
- Rivian R1S
- Ford F-150 Lightning
- BMW iX
- GMC Hummer EV
- Tesla Model Y
- Tesla Model X
- Mercedes EQS
- Tesla Model 3
- Tesla Model S
- Lucid Air
32. 2022 Mazda MX-30: 100 миль/160 км
Чарівна Mazda MX-30 має такий самий розмір, як і її бензиновий аналог-кросовер CX-30, але використовує передньопривідну електричну трансмісію на 143 к.с. та, на відміну від CX-30, не пропонується у повнопривідній версії. За винятком обмеженого запасу ходу, MX-30 залишається одним із найстильніших електрокарів. Модель може похвалитися задніми дверима із задніми петлями і парящою центральною консоллю, що вивільняє максимум простору в салоні.
Електричний кросовер Mazda MX-30 працює від батареї на 30,0 кВт∙год, яка і обмежує запас ходу до 100 миль або 160 км, згідно з оцінкою EPA. Але в компанії пообіцяли, що їхній новий підключаємий гібрид буде більш дальнохідним.
Вартість: $34,645
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 92/98/85 MPGe
31. 2022 Mini Cooper SE: 114 миль/182 км
Mini Cooper SE зі стартовою ціною $30,750 – один із найдоступніших електромобілів. У той час як його запас ходу в 182 км, згідно з оцінкою EPA, обмежує користувача, в іншому цей хетчбек настільки ж приємно водити, як і його бензинову версію.
У 2022 модельному році Mini Cooper SE отримує нове стандартне оснащення: 8,8-дюймовий інформаційно-розважальний тачскрін та підігрів кермового колеса, а також нюансні зовнішні оновлення. Згідно з заявою виробника, швидка зарядка дозволяє Mini Cooper Electric заряджатися на 80% лише за 35 хвилин. На звичайну зарядку з 0 до 100% електрокару потрібно 4 години.
Вартість: $30,750
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 110/119/100 MPGe
30. 2022 Porsche Taycan Cross Turismo: 215 миль/344 км
Універсал-версія Porsche Taycan стандартно поставляється з повним приводом та оснащується регульованою пневмопідвіскою. Його потужність забезпечується двома електричними моторами, що разом дають від 469 до 750 к.с. І Taycan Cross Turismo 4, і версія 4S мають однаковий запас ходу згідно EPA – 344 км від однієї повної зарядки – максимальний для даної моделі, але далеко не найбільший для сучасних електрокарів.
Дальнохідність найпотужнішої версії Turbo S на 750 к.с. знижується до 323 км (202 миль). І хоч у універсала запас ходу трохи менший, ніж у седана, він, як і раніше, використовує 800-вольтову архітектуру Porsche для швидкісної зарядки постійним струмом.
Вартість: $95,050
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 76/77/76 MPGe
29. 2022 Audi e-tron: 222 милі/355 км
Доступний у версії SUV або Sportback, електромобіль e-tron може похвалитися типовою для Audi вишуканістю. Модель працює від двох електродвигунів, які разом видають максимум 402 к.с. Згідно з виданням Car and Driver, під час їхніх тестів e-tron зміг за 5,2 секунди розігнатися до 100 км/год, а від однієї повної зарядки їхній тестер зміг проїхати 190 миль (304 км), що на 32 милі (51 км) менше від заявленого.
Вартість: $67,995
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 78/77/78 MPGe
28. 2022 Volvo XC40 Recharge: 223 милі/357 км
Volvo XC40 Recharge отримує в 2022 році додатковий запас ходу, хоча за дальнохідністю авто все ще поступається багатьом сучасним електрокарам. Його вартість стартує від $56,395, і за ці гроші до стандартної комплектації входить 402 к.с., повний привід, адаптивний круїз-контроль та автоматичне екстрене гальмування. Згідно з тестами Car and Driver, XC40 2021 модельного року розганяється до 100 км за 4,5 секунди, що на цілих 2 секунди швидше за найпотужнішу його бензинову версію.
Вартість: $56,395
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 85/92/79 MPGe
27. 2022 Volvo C40 Recharge: 226 миль/361 км
Volvo C40 Recharge використовує ту саму електричну трансмісію, що й моделі XC40 Recharge та Polestar 2. У стандартній комплектації C40 поставляється з повним приводом і може проїхати 361 км від однієї повної зарядки. Електрокар має потужність у 402 к.с. і здатний розганятися до 100км/год за 4,9 секунди, що на 0,7 секунди повільніше, ніж Polestar 2.
Вартість: $59,845
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 87/94/80 MPGe
26. 2022 Nissan Leaf: 226 миль/361 км
Можливо, в дизайні або дальнохідності він поступається деяким іншим електрокарам, але будучи першим електричним авто масового виробництва, що продається в Америці, Nissan Leaf став першопрохідником. Через 11 років він залишається бюджетним електромобілем на ринку 2022 року і може стати екологічним вибором для тих, хто підшукує недорогий електрокар для недалеких поїздок на кожен день.
З п'яти доступних комплектацій ми рекомендували б вибрати S Plus. Вона пропонує не тільки найбільший запас ходу (361 км) серед усієї модельної лінійки Leaf, але й оснащується потужнішим двигуном на 214 к.с.
Вартість: $33,375
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 108/118/97 MPGe
25. 2022 Porsche Taycan: 227 миль/363 км
Porsche Taycan – один з небагатьох електромобілів на ринку, що рухається як спорткар. Під час тестів Car and Driver Turbo S розігнався до 100 км/год за вражаючі 2,5 секунди, що вже ближче до показників гіперкара. Проте за таку швидкість доведеться платити відповідно: ціни на Turbo S стартуватимуть від $186,350.
Хоча користувачі, які не можуть дозволити собі таку покупку, все ж таки зможуть насолоджуватися перевагами електромобілів від Porsche. Найбільш базова модель із заднім приводом буде набагато доступнішою і коштуватиме $84,050; задньопривідний Taycan з пакетом Battery Plus і запасом ходу в 360 км (225 миль, згідно з EPA) коштуватиме від $89,830.
Максимальний запас ходу серед усіх моделей Taycan має 4S з пакетом Battery Plus – даний електрокар проїде від однієї зарядки 363 км. Але запас ходу – це лише частина історії: кожен Taycan оснащується 800-вольтовою архітектурою, що забезпечує пікову швидкість зарядки у 270 кіловат, що значно скорочує час заряджання при використанні швидкісних зарядок постійного струму.
Вартість: $110,720
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 77/75/81 MPGe
24. 2022 Jaguar I-Pace: 234 милі/374 км
I-Pace – це дебют компанії Jaguar на ринку електромобілів. Незважаючи на споряджену масу майже у 2270 кг, динаміка водіння даного спортивного кросовера справді вражає. Автомобіль рухається завдяки двигунам на кожній осі, що дають загальну потужність в 394 к.с. і забезпечують крутний момент у 512 фунт-футів.
Салон електро-кросовера I-Pace може похвалитися сидіннями з агресивним дизайном, стильною панеллю приладів і безліччю технологічних примочок. Стандартна інформаційно-розважальна система оснащена 10,0-дюймовим дисплеєм та працює з додатками Android Auto та CarPlay від Apple.
Вартість: $71,050
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 76/80/72 MPGe
23. 2022 Audi e-tron GT: 238 миль/380 км
У Audi e-tron може бути два різні рівні потужності, але це не особливо впливає на його запас ходу. Так, e-tron GT потужністю в 522 к.с. може проїхати 380 км від однієї повної зарядки і на даний момент є найбільш дальнохідною версією e-tron.
У той же час RS e-tron GT, що розвиває потужність у 637 к.с., може максимально пройти 371 км (232 милі) на одній зарядці. Хоча нещодавні випробування від Car and Driver показали, що на трасі на швидкості 120 км/год дальнохідність RS e-tron GT перевищує заявлену оцінку EPA і досягає 384 км (240 миль). Він також зумів розігнатися за 3,0 секунди до 100 км/год, що робить його одним із найшвидших електрокарів.
Електромобілі e-tron GT працюють на основі 800-вольтової архітектури, як та, що використовується для Porsche Taycan. Це дозволяє мінімізувати час заряджання при підключенні до зарядок постійного струму.
Вартість: $103,445
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 82/81/83 MPGe
22. 2022 Kia Niro EV: 239 миль/382 км
Такі кросовери, як Kia Niro EV, дають нам змогу зазирнути у майбутнє, де домінують електромобілі. Без зайвої помпезності, Niro EV – це просто авто, що працює від електрики. З базовою вартістю $41,165, електро-кросовер оснащується батареєю на 64,0 кВт∙год, здатною забезпечити запас ходу в 382 км, згідно з оцінкою EPA. Хоча видання Car and Driver повідомляє, що їхні тести довели дальність ходу лише у 288 км (180 миль) від однієї зарядки.
На відміну від деяких своїх конкурентів, Niro EV має досить звичайний інтер'єр у салоні, а його другий ряд сидінь трохи тісніший, ніж хотілося б.
Вартість: $41,165
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 112/123/102 MPGe
21. 2022 Audi Q4 e-tron: 241 миля/385 км
Легко заплутатися в купі чисел, що характеризують сучасні електромобілі: назви моделей, ємність батарей, швидкість заряджання тощо. І електрокари Q4 e-tron 40 та 50 від Audi зовсім не полегшують це завдання.
Базовий задньопривідний e-tron 40 працює від двигуна на 201 к.с., але оцінки від EPA він ще не отримав. Проте очікується, що Q4 e-tron 40 стане найдальнохіднішим у своїй модельній лінійці. Повнопривідна модель із двома двигунами на 295 к.с. отримала назву e-tron 50 і, згідно з оцінкою EPA, здатна проїхати 385 км від однієї повної зарядки.
Обидві моделі оснащуватимуться одним і тим самим акумуляторним блоком на 77,0 кВт∙год, здатним заряджатися зі швидкістю 125 кВт від зарядних пристроїв із постійним струмом. Електромобілі Q4 e-tron – ще один крок Audi до поставленої мети: досягти 30% електрифікації всього модельного ряду компанії до 2025 року.
Вартість: $45,095
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 95/100/89 MPGe
20. 2022 Chevrolet Bolt EUV: 247 миль/395 км
Chevy Bolt EUV оснащується тією ж електричною трансмісією на 200 к.с., що і більш компактний хетчбек Bolt EV (розташований нижче в цьому списку). Модель EUV на 6,3 дюйма (16 см) довша і може похвалитися просторішим салоном. Але, згідно EPA, від однієї зарядки вона може пройти менше на цілих 12 миль або 19 км. Тим не менш, під час тесту від Car and Driver на трасі на швидкості 120 км/год Chevrolet Bolt EUV вдалося подолати всього 304 км, що на 91 км менше заявленого, згідно з EPA.
Вартість: $34,495
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 115/125/104 MPGe
19. 2022 Hyundai Kona Electric: 258 миль/412 км
Hyundai Kona Electric легко вписується у класичний формат Hyundai. Він має хорошу ціну, продуманий дизайн і заявлений запас ходу в 412 км. З трьох доступних комплектацій, модель Limited середнього класу з початковою вартістю $43,725, мабуть, має найкраще співвідношення ціни і якості. Вражає і салон Kona Electric – він ідентичний до бензинової версії, незважаючи на наявність у електрокара батареї, яка займає багато місця.
Вартість: $35,225
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 120/132/108 MPGe
18. Chevrolet Bolt EV: 259 миль/414 км
Компактний електро-хетчбек від Chevrolet повністю оновлений у 2022 модельному році і коштує тепер на $5500 дешевше. Chevy Bolt доступний у двох комплектаціях: 1LT та 2LT (ціна на першу стартує від $32,495). Оновлений Bolt EV працює від одного електродвигуна з потужністю 200 к.с. і крутним моментом 266 фунт-футів. А 10,2-дюймовий інформаційно-розважальний тачскрін входить до стандартної комплектації разом з CarPlay від Apple, Android Auto, а також автоматичним далеким світлом.
Вартість: $32,495
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 120/131/109 MPGe
17. 2022 Polestar 2: 270 миль/432 км
Одномоторна версія Polestar 2 може похвалитися найбільшим запасом ходу – 432 км, згідно з оцінкою EPA. Його початкова вартість – $47,200. У такій конфігурації Polestar 2 здатний розвивати максимальну потужність у 231 к.с. і долати 432 км від однієї повної зарядки (більше за будь-яку іншу модель Polestar 2).
Двомоторна версія має потужність у 408 к.с. та запас ходу у 398 км (249 миль), згідно з EPA. Різниця в ціні між цією та попередньою моделлю становить $4000, що робить двомоторний Polestar 2 потенційно цікавим для тих покупців, які більше цінують швидкість, ніж витривалість.
На окрему увагу заслуговує 11,2-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, що працює на новій ОС Android Automotive із вбудованою підтримкою Google Maps, а також безліччю корисних інструментів для електромобілів.
Вартість: $47,200
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 107/113/100 MPGe
16. 2022 Volkswagen ID.4: 275 миль/440 км
Volkswagen ID.4 – початок занурення VW у світ електрокарів. Задній привід є стандартним для даної моделі та забезпечує їй потужність у 201 к.с. Базовий Pro із заднім приводом може похвалитися найбільшим запасом ходу в даній лінійці, що становить 440 км. Також буде доступна повнопривідна версія ID.4 на 302 к.с. Ціни на Volkswagen ID.4 стартують від $42,524.
Однак, за словами Car and Driver, в умовах реального світу під час тестування на швидкості 120 км/год на трасі ID.4 зміг подолати лише 304 км (190 миль).
Вартість: $42,524
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 112/121/102 MPGe
15. 2022 BMW i4: 301 миля/481 км
Створена на основі BMW 3, модель i4 – це чотиридверний електро-седан з одним електродвигуном на 335 к.с., встановленим ззаду. У комплектації з 18-дюймовими колесами i4 eDrive40 здатний подолати 481 км від однієї повної зарядки, згідно з оцінкою EPA. Однак виберіть опцію з 19-дюймовими колесами, і дальність ходу електрокара впаде до 451 км (282 миль).
Також покупцю доступний i4 M50 на 536 к.с. із додатковим двигуном спереду. Але, як завжди, найспортивніша модель поступається кілометражем – M50 від повної зарядки обіцяє проїхати 392 км (245 миль).
Вартість: $56,395
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 109/109/108 MPGe
14. 2022 Hyundai Ioniq 5: 303 милі/484 км
Hyundai Ioniq 5 – найдоступніший серед електрокарів з дальністю ходу 300+ миль. У більшості комплектацій із заднім приводом він долає 484 км від однієї повної зарядки, згідно з EPA – це максимальний запас ходу для доступних зараз середньорозмірних електричних «СУВів» Hyundai.
Дальність ходу у повнопривідного Ioniq 5 падає до 409 км (256 миль). У стандартній комплектації задньопривідний Ioniq 5 має потужність у 168 к.с. і запас ходу в 352 км (220 миль), але й коштує він значно дешевше – від $41,245.
Вартість: $41,245
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 114/132/98 MPGe
13. 2022 Ford Mustang Mach-E: 305 миль/488 км
"Повісити" табличку Mustang на повністю електричний кросовер було досить спірним рішенням, але на відміну від деяких попередніх Мустангів Mach-E хоча б має гідну потужність. Так, Mach-E GT Performance Edition може похвалитися 408 к.с. і обіцяє розгін до 100 км/год за 4 секунди. EPA оцінили запас ходу моделі у 416 км (260 миль).
Ціна на базову комплектацію Select стартує від $43,995, проте дана модель має лише потужність у 266 к.с. і заряджається повільніше за інші. Тим, кого цікавить максимальний запас ходу, варто звернути увагу на задньопривідний California Route 1 – він, згідно з EPA, здатний подолати 488 км від однієї повної зарядки і є далекоглядним варіантом даного «електро-СУВа».
Вартість: $51,875
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 101/108/94 MPGe
12. 2022 Kia EV6: 310 миль/496 км
Мета Kia – випустити 11 нових електромобілів до 2026 – це жорсткий дедлайн. І EV6 є одним із цих 11 електрокарів. Для нього доступні дві різні батареї та кілька комплектацій: деякі з них з великим запасом ходу, а інші більш потужні. Так, EV6 Wind із заднім приводом є найдальнохіднішою моделлю і може пройти від однієї повної зарядки 496 км, згідно EPA. А повнопривідний EV6 GT на 576 к.с. очікується, але поки що не оцінений EPA.
Вартість: $48,215
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 117/134/101 MPGe
11. 2022 Rivian R1T: 314 миль/502 км
Rivian R1T став першим електричним пікапом, доступним для покупців. Повний привід входить до стандартної комплектації R1T, як і 3 розетки на 100 вольт, і повітряний компресор, встановлений усередині кузова вантажівки.
Згідно з оцінкою EPA, комплектація Launch Edition з батареєю на 135,0 кВт∙год має запас ходу в 502 км, що робить його одним з найдальнохідніших електрокарів, доступних на сьогоднішній день. Хоча під час тесту від Car and Driver на швидкості 120 км/год на трасі R1T подолав лише 350 км (220 миль). При цьому R1T видання називає і найшвидшим пікапом, який вони тестували – він розігнався до 100 км/год за 3,4 секунди.
Також на увагу заслуговує мережа Adventure Network від компанії Rivian, що наразі зароджується і націлена на забезпечення більш віддалених місць швидкими станціями зарядки постійним струмом (DC).
Вартість: $68,145
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 70/74/66 MPGe
10. 2022 Rivian R1S: 316 миль/505 км
Rivian R1S оснащується тією ж трансмісією, що і пікап R1T, включаючи стандартний повний привід. Але цікаво, що EPA, оцінюючи його запас ходу, дали йому на дві милі більше, хоча показники витрати MPGe (комбінованої, у місті і на трасі) у нього гірші, ніж у R1T. Модель R1S із заявленою дальністю ходу 505 км працює від тієї ж батареї на 135,0 кВт∙год, що й пікап. Але великий запас ходу та готовність підкорювати бездоріжжя дають йому перевагу в порівнянні з іншими електро-SUV, як Audi e-tron.
Вартість: $70,000 (est)
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 69/73/65 MPGe
9. 2022 Ford F-150 Lightning: 320 миль/512 км
Ford вдалося перемогти Chevy та Ram у гонці зі створення першого електричного пікапа, який стане мейнстримом – це F-150 Lightning. Найдалекохідніша версія електрокара Lighting Extended Range здатна подолати 512 км від однієї повної зарядки, згідно з оцінкою EPA. Електро-пікап Lightning Platinum використовує збільшену батарею Ford на 131,0 кВт∙год і здатний розігнатися до 100км/год за 4,1 секунди.
Вартість: $74,169
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 70/78/63 MPGe
8. 2022 BMW iX: 324 милі/518 км
BMW iX xDrive приводиться в рух парою електродвигунів, що видають загальну потужність у 516 к.с. Запас руху моделі залежить від розміру коліс: на стандартних 20-дюймових колесах iX xDrive50, за оцінкою EPA, проїжджає 518 км – це максимальна дальність, доступна даному електрокару. На 21- та 22-дюймових колесах показник дальності ходу у моделі падає до 488 км (305 миль) та 504 км (315 миль) відповідно.
Вартість: $84,195
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 86/86/87 MPGe
7. 2022 GMC Hummer EV: 329 миль/526 км
GMC Hummer EV важить 4110 кг, та схоже, йому це ніяк не заважає. Пікап Edition 1 використовує батарею Ultium від GM ємністю 212,7 кВт∙год, має повний привід і тримоторну конфігурацію, здатну генерувати потужність у 1000 к.с. А за запасом ходу, згідно з EPA, електричний Hummer перевершує навіть Rivian R1T і F-150 Lightning.
Вартість: $110,295
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 47/51/43 MPGe
6. 2022 Tesla Model Y: 330 миль/528 км
Tesla Model Y багато в чому схожа на Model 3, що робить її серйозним конкурентом на ринку електро-кросоверів. Вона не тільки має вражаючий запас ходу. Як показали тести, обидві моделі – Long Range та Performance – продемонстрували швидкий розгін до 100 км/год за 4,6 та 3,7 секунди відповідно.
Вартість: $67,440
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 112/127/117 MPGe
5. 2022 Tesla Model X: 348 миль/556 км
Не обманюйтеся третім рядом сидінь та м'яким дизайном Model X. У той час як електро-SUV від Tesla дійсно може служити сімейним авто, він все ще неймовірно швидкий. Навіть базова модель оснащується двигунами на кожній осі. А виробник заявляє, що Model X здатний розвивати потужність у 670 к.с. та розганятися до 100 км/год за 3,9 секунди.
Вибравши комплектацію Plaid, отримуємо додатковий двигун, який, за словами Tesla, дозволяє розвивати загальну потужність у 1020 к.с. та розганятися до 100 км/год за 2,6 секунди.
Вартість: $122,440
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 102/107/97 MPGe
4. 2022 Mercedes EQS: 350 миль/560 км
EQS – перший автомобіль на новій платформі Mercedes-Benz EV – є флагманом у всій своїй красі. За ним слідують інші повністю електричні моделі EQ, включаючи середньорозмірний седан EQE, але поки що першість утримує EQS на 329 к.с. В обох комплектаціях EQS працює від батареї на 107,8 кВт∙год, але тільки задньопривідний EQS450+, згідно з оцінкою EPA, здатний проїхати 560 км від однієї повної зарядки – це максимальний запас ходу серед усіх варіацій цієї моделі.
Не дуже відстає від нього EQS580 4Matic, що має потужність 516 к.с. та запас ходу в 544 км (340 миль). Більше того, потужність EQS580 4Matic може бути більшою на 187 к.с., якщо пожертвувати лише 16 км (10 милями) ходу, при цьому його вартість буде приблизно на $17,000 меншою.
Вартість: $103,360
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 95/99/92 MPGe
3. 2022 Tesla Model 3: 358 миль/572 км
Tesla Model 3, одна з найстаріших моделей у сегменті електромобілів, стає все кращою. Model 3 Long Range збільшив свій запас ходу до вражаючих 572 км, який зараз є максимальним для моделі, а базова версія отримала апгрейд і тепер може пройти від однієї повної зарядки 435 км (272 милі замість 263, доступних раніше).
Ті, кого цікавить максимальна практичність, оцінять великий задній люк Model 3 і сидіння, що повністю складаються. Крім того, це найдоступніший електрокар, принаймні серед здатних пройти 350 миль від однієї зарядки.
Вартість: $59,440
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 134/134/126 MPGe
2. 2022 Tesla Model S: 405 миль/648 км
Tesla Model S являє собою передові технології у світі електромобілів. Вона поєднує у собі великий запас ходу, практичність, потужність, що захоплює дух, і все це у неймовірно стильній оболонці. Ціна на базову Long Range стартує від $106,990, тоді як модель Plaid+ із заявленими виробником 1020 к.с. коштуватиме майже вдвічі дорожче, при цьому втрачаючи в дальності ходу. За оцінкою EPA, на 21-дюймових колесах вона зможе подолати 556 км (348 миль).
Вартість: $106,190
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 120/124/115 MPGe
1. 2022 Lucid Air: 520 миль/832 км
Очолює список каліфорнійський стартап із виробництва електрокарів Lucid Motors. Вони не тільки надають акумуляторні батареї для кожної команди в повністю електричній гоночній серії Formula E, але і можуть похвалитися електричним авто з найбільшим запасом ходу за оцінкою EPA. Ним став електро-седан Lucid Air.
Air Dream Edition Range працює від великої батареї ємністю 118,0 кВт∙год, здатний розвивати потужність у 933 к.с. і обіцяє розганятись до 100 км за 2,8 секунди. Версія Performance має ще більшу потужність – 1111 к.с., а також заявлений запас ходу в 753 км (471 милю). А «бюджетний» Lucid Air за $78,900 – задньопривідний Pure – має 480 к.с. під капотом і здатний пройти 650 км (406 миль) від однієї повної зарядки.
Вартість: $170,500
Витрата за EPA – комбінована/в місті/на трасі: 125/126/125 MPGe